ایران اسپانیا 🇪🇸
منو موبایل

ایران اسپانیا 🇪🇸

آفر ویژه ویزا و اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار

برای دریافت آفرهای ویژه، اخبار مهاجرت و آشنایی با اسپانیا به اینستاگرام ما بپیوندید

معرفی شهر مالاگا و روش های مهاجرت

مهاجرت به اسپانیا – در این مقاله می خواهیم از این شهر زیبا در اسپانیا و مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن بگوییم. اسپانیا کشوری زیبا و توریستی است که سالانه مهاجران زیادی را دارد. این کشور گردشگران زیادی را جذب خود کرده و شهر های آن جاذبه هایی دارند که برای تعطیلات و حتی زندگی خوشایند است. شهر مالاگا یکی از شهر های کوچک و رویایی اسپانیا است که ممکن است بعضی از ایرانیان از این شهر اطلاعاتی نداشته باشند.

معرفی شهر مالاگا

این شهر در جنوب کشور اسپانیا است و جز شهر های جنوبی این کشور زیبا است. این یک شهر ساحلی است که جاذبه ها و امکانات تفریحی زیادی دارد. همچنین تاریخ غنی و بنا های قدیمی زیبایی دارد. این شهر بنادر بزرگی دارد که در کل اروپا شناخته شده است.

آب و هوای شهر مالاگا

این شهر از گرم ترین مناطق اروپایی است. در فصل بهار این شهر امکانات و تفریحات آبی را در اختیار گردشگران و مسافران می گذارد. در فصل تابستان با آفتاب و سواحل بی نظیر می توانید امکانات تفریحی عالی را تجربه کنید. در فصل پاییز و زمستان هم این شهر گرم است و می توانید برای تعطیلات سفر کنید.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

اقتصاد شهر مالاگا

اقتصاد این شهر از طریق صنعت گردشگری و ساخت و ساز است و بخش های دیگری هم مثل خدمات فناوری وجود دارد. و به دلیل رشد اقاصادی در این شهر، امکانات رفاهی و تفریحی در شهر مالاگا با قیمت های مناسب و به صرفه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

فرهنگ و مردم شهر مالاگا

مردم این شهر بسیار شاد و اجتماعی و صمیمی هستند. مردم این شهر با مهاجران و مسافران برخورد خوشایندی داشته و باعث شده در کنار مهاجرام و شهروندان غیر اسپانیایی راحت و شاد زندگی کنند. مردم این شهر به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و بیشتر مردم این شهر پیرو دین مسیحیت هستند. مردم این شهر غذا را خیلی دوست دارند و به این دلیل رستوران های زیادی در این شهر وجود دارد و انواع غذا های محلی و غیر محلی قرار دارد. همچنین مردم این شهر به موسیقی و رقص خیلی اهمیت می دهند و جایگاه زیادی برایشان دارد.

زمان مناسب سفر به مالاگا

بهترین زمان برای سفر و گذراندن تعطیلات در شهر مالاگا فصل بهار و پاییز است. اما اگر گرما را دوست دارید و می توانید آفتاب را تحمل کنید بین ماه های ژوئن و سپتامبر خیلی مناسب است.

فرودگاه شهر مالاگا

فرودگاه شهر مالاگا یک فرودگاه بین المملی است که از مهم ترین فرودگاه های کشور اسپانیا است. این فرودگاه امکانات زیادی مثل کافه، رستوران، فروشگاه از برند های برتر، دارو خانه، تبدیل ارز در صرافی، خدمات پزشکی دارد. همچنین در این فرودگاه اینترنت و وای فای رایگان برای همه وجود دارد.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

حمل و نقل عمومی شهر مالاگا

سیستم حمل و نقل شهر مالاگا مثل شهر های دیگر اسپانیا پیشرفته نیست. از طرفی جمعیت این شهر هم خیلی کم هست نسبت به شهر های دیگر اسپانیا که جمعیت بیشتری دارند. اما طبق جمعیت این شهر حمل و نقل عمومی پاسخگوی نیاز های مردم شهر مالاگا است و می توانند از تاکسی، مترو و اتوبوس استفاده کنند.

خوراکی و غذا های شهر مالاگا

مردم این شهر دوست دارند وعده های غذایی خودشان را در کنار خانواده و دوستان بخورند و همچنین فرهنگ غذایی گسترده ای دارند. از بهترین خوراکی و غذا های شهر مالاگا می توان غذا های دریایی، کباب ها ترکی، چیبس، تاپاس های اسپانیایی را نام برد و حتما این غذا ها را امتحان کنید که از بهترین غذا های اسپانیایی هستند.

رستوران های شهر مالاگا

از آنجا که مردم این شهر غذا را خیلی دوست دارند و به ان بسیار اهمیت می دهند رستوران های زیادی در این شهر وجود دارد و شهر مالاگا بهترین رستوران های اسپانیایی را دارد که از بهترین این رستوران ها را به شما معرفی می کنیم.

  • رستوران ال تی نیترو: این یک رستوران محلی است و غذا های دریایی دارد و یک تراس زیبا دارد. این رستوران غذا ها را در بشقاب هایی با سایز های مختلف سرو می کند و شما هر کدام از آن ها را که خواستید می توانید سفارش دهید.
  • کازا لولا: این یک رستوران سنتی است و انواع غذا های سنتی اسپانیایی از قبیل اسفناج، ژامبون، کروکت و … سرو می شود.
  • لا آلاسنا د فرانسیس: این رستوران فضای کوچک اما غذا های عالی سرو می کند. این رستوران آشپز های ماهری دارد که دستور پخت هر غذا را برای شما می گوید و غذا ها در بشقاب های زیبایی سرو می شوند.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

مراکز خرید شهر مالاگا

در مراکز خرید این شهر در اسپانیا انواع صنایع دستی و همچنین همه برند ها قرار دارد. و بازدید از مراکز خرید هم باعث می شود با مردم محلی این شهر آشنا شوید هم گزینه خوبی برای گذراندن وقت تان است. بهترین مراکز خرید شهر مالاگا را به شما معرفی می کنیم.

  • مرکز خرید میرامار مالاگا: از بهترین مراکز خرید شهر مالاگا است که بهترین جنس ها و مناسب ترین قیمت ها را دارد و تجربه خوبی از خرید در این مرکز خرید به دست می آورید.
  • مرکز خرید پلازا مایور مالاگا: این مرکز خرید به دلیل داشتن مجموعه زیادی از فروشگاه ها و بوتیک ها، گزینه خوبی است برای خرید و گذراندن وقت عالی تان است. در این مرکز خرید هر آنچه که به دنبال ان هستید را می توانید پیدا کنید.
  • مرکز خرید مالائه مونو مالاگا: این مرکز خرید بهترین جنس ها را ارائه می دهد و بهترین برند ها را در این مرکز خرید می توانید مشاهده کنید. همچنین می توانید سوغاتی های جذابی را برای خانواده و دوستانتان بگیرید.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

جاذبه های دیدنی شهر مالاگا

  • باغ گیاه شناسی: تنوع گل هایی که در این باغ وجود دارد خیلی زیاد است و گل های رنگارنگ و گیاهان سبز رنگ باعث شده که این باغ در بین گردشگران محبوب شود.
  • قلعه خیبرالفارو: این قلعه روی کوه خیبر الفارو واقع شده است که برای دوران قرون وسطی است و سبک معماری آن سبک اسپانیایی اسلامی است.
  • کلیسای جامع مالاگا: روی مسجد متروکه شهر مالاگا کلیسایی در قرن ۱۶ ساخته شده است. این کلیسا از جاذبه های گردشگری این شهر است که معماری خاصی دارد و یک نقاشی معروف هم در کلیسا قرار دارد. همچنین پیکره و مجسمه مریم مقدس هم قرار دارد. مسئولین کلیسا این امکان را برای گردشگران قرار دارند که از همه طبقات کلیسا بازدید کنند و لذت ببرند.
  • کلیسای بانو پیروزی ما: این کلیسا معماری جذابی دارد و جز جاذبه های گردشگری است. در این کلیسا مجسمه ی از امپراتوری قرار دارد.
  • شهر قدیمی: در اطراف کلیسای جامع مالاگا شهر قدیمی وجود دارد که پر از کافه ها، رستوران ها و بوتیک است. میدانی در این شهر وجود دارد که مرکز تاریخی است.
  • موزه پیکاسو مالاگا: این موزه در شهر قدیم از جاذبه های گردشگری این شهر است. این موزه کل زندگی و حرفه هنری پیکاسو را نشان می دهد. این موزه یک کتاب فروشی ویژه در کتاب های پیکاسو و کافه دارد.
  • مرکز هنر معاصر: آثار هنرمندان معروفی در این موزه قرار دارد و مجموعه آثار هنری و نقاشی از قرن بیستم در این شهر به نماش گذاشته شده است و می توانید از همه آثار موجود در این موزه بازدید کنید.
  • این شهر ساحل های زیادی دارد که بیشتر محبوبیت این شهر به خاطر ساحل های زیبا و آفتابی آن است. که در ادامه تعدادی از این ها را نام می بریم.
  • ساحل ال پاکو: این ساحل با فضای زیبا و دل بازی که دارد تمام امکانات تفریحی را برای همه گردشگران قرار می دهد. امکاناتی که در این ساحل وجود دارد شامل انواع ورزش های آبی، رستوران های لوکس، امکان گرفتن حمام آفتاب را دارد.
  • ساحل ال کاندادو: ساحل اب کاندادو از سواحل شیک و لوکس شهر مالاگا است. این ساحل تعدادی رستوران و تراس های زیبا که منظره اش رو به دریا است. در رستوران هاس این ساحل، غذا های محلی هم وجود دارد.
  • بندر تجاری: جز قدیمی ترین بند های اسپانیا و از جاذبه های گردشگری شهر مالاگا است. از تفریحات آن ماهی گیری و صید ماهی است. کشتی های تجاری که در حال صادرات و واردات هستند را می توانید در این بندر ببینید.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

هزینه های سفر به مالاگا

با وجود هتل های با کیفیت بالا و امکانات مدرن، قیمت هتل ها مناسب و پایین است. علاوه بر آن رستوران های محلی هم نرخ قیمت آن ها کاملا مناسب است. در کل این شهر با وجود امکانات تفریحی و گردشگری بالا و همچنین که یک شهر توریستی است، همه خدمات آن از جمله هتل ها، رستوران ها، خدمات حمل و نقل و…. به صرفه و مناسب است. البته این هزینه ها برای هر فرد متفاوت است و بستگی به شرایط و امکانات شان دارد.

اقامت در شهر مالاگا

شما به راحتی می توانید در این شهر اقامت کنید و تعطیلات و سفر خوبی را برای خودتان رقم بزنید. این شهر هتل های ارزان قیمت و با کیفیت بالایی در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با هر بودجه و سلیقه ای که دارید به این شهر بیایید و از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره ببرید و از شهر تاریخی و زیبای اسپانیا لذت ببرید.

مهاجرت به مالاگا

مالاگا از شهر هایی است که از مقصد های مهاجرتی است و امنیت بالا، کیفیت زندگی بالا و مراقبت های درمانی و بهداشتی سطح بالا از مزایای این شهر است. این شهر برای مهاجران خیلی خوب و عالی است. از مزایای دیگر این شهر برای زندگی، آب و هوای عالی و به صرفه بودن هزینه های زندگی و امکانات تفریحی و گردشگری زیاد است. این یک شهر تاریخی و دارای فرهنگ غنی است و خوب است بدانید که شهر مالاگا یکی از امن ترین شهر های اروپا است. داشتن سواحل عالی و بکر، غذا های محلی و دلپذیر و فعالیت های ورزشی آبی است. به طور کلی شهر مالاگا اسپانیا یک مقصد عالی برای زندگی است.

گلدن ویزای اسپانیا با خرید ملک در مالاگا

اسپانیا یکی از کشور هایی است که که با گلدن ویزا می توانید مهاجرت و هم سرمایه گذاری کنید. با گرفتن این ویزا می توانید اقامت دائم و شهروندی این کشور را دریافت کنید. با خرید ملک در شهر مالاگا می توانید گلدن ویزا را هم برای خانواده تان بگیرید و در این کشور زندگی کنید. شهر مالاگا از آنجایی که یک شهر توریستی و دارای تاریخ غنی است، یک فرصت خوب و مناسب برای شما است و از مزایای آن امکانات تفریحی و آموزشی، هزینه های مناسب زندگی است. این مزایا باعث شده که این شهر از مقاصد مهم مهاجرت و زندگی شود.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024

سرمایه گذاری در شهر مالاگا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا و دریافت اقامت این کشور، از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک است. شهر مالاگا از شهر های اسپانیا که بهترین منطقه برای سرمایه گذاری و خرید ملک است زیرا با توجه به اینکه جمعیت این شهر رو به افزایش است سطح خوبی دارد و آب و هوای آن معتدل و مرطوب است. امکانات آبی و تفریحی، امنیت بالا، جاذبه های گردشگری متنوع و غذا های محلی این شهر را به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل کرده است. به طور کلی سرمایه گذاری در این شهر و خرید ملک یک فرصت برای کسب و کار و سرمایه گذاری شما است و امکان رشد و موفقیت را به دنبال دارد.

اقامت تمکن مالی اسپانیا

اسپانیا جز کشور هایی است که تقاضای زیادی برای مهاجرت دارد و برای مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی هم می توان اقدام کرد. مهاجرت از این طریق به سرمایه زیادی نیاز ندارد و برای افراد بازنشسته هم خیلی مناسب است. برای مهاجرت از طریق تمکن مالی باید اثبات کنید که درامد ثابتی دارید و حداقل ۴۰ هزار یورو باید در حساب خود داشته باشید. این اقامت یک ساله است و بعد از آن دوباره باید برای گرفتن این اقامت تمدید کنید. و بعد از پنج سال شما می توانید اقامت دائم این کشور را بگیرید.

مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به مالاگا ، اقامت اسپانیا ، تمکن مالی ، زندگی در شهر مالاگا اسپانیا ، گلدن ویزای اسپانیا 2024


کلام پایانی

حتی اگر برای مهاجرت این شهر را انتخاب نمی کنید، حتما برای تعطیلات و سفر به این شهر رویایی و پر هیاهو بروید و تجربه های قشنگی را به دست می آورید. از رستوران ها تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و مردم این شهر و همه چیز آن یک اتفاق و تجربه عالی است. بعد از سفر به این شهر عاشق آن می شوید چون آب و هوای معتدل و سواحل بی نظیری هم دارد.

مطالب مرتبط
مهاجرت به اسپانیا، درآمد در اسپانیا ، کار و درآمد در اسپانیا

توضیحات کامل در رابطه با درآمد در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا – اسپانیا که در مناظر فریبنده شبه جزیره ایبری قرار دارد، با زوایای غنی از فرهنگ، تاریخ، […]

11 دقیقه مطالعه مشاهده
شرایط زندگی در اسپانیا، هزینه های زندگی در اسپانیا 2024

شرایط زندگی در اسپانیا 2024

مهاجرت به اسپانیا – در این مقاله بصورت جامع از شرایط زندگی در اسپانیا و مجموعه گسترده ای از موضوعات […]

8 دقیقه مطالعه مشاهده
مهاجرت به اسپانیا ، مهاجرت به اسپانیا در مقابل مهاجرت به کانادا

مقایسه مهاجرت به اسپانیا و کانادا؟ مزایا و معایت

مهاجرت به اسپانیا – در چشم انداز وسیع فرصت های مهاجرت، اسپانیا و کانادا به عنوان دو مقصد متمایز برجسته […]

6 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *