ایران اسپانیا 🇪🇸
منو موبایل

ایران اسپانیا 🇪🇸

آفر ویژه ویزا و اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار

برای دریافت آفرهای ویژه، اخبار مهاجرت و آشنایی با اسپانیا به اینستاگرام ما بپیوندید

گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک

اخذ اقامت 5 ساله اسپانیا با سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا

با برنامه گلدن ویزای اسپانیا یا ویزای طلایی اسپانیا، اقامت اسپانیا را با سرمایه‌گذاری در املاک، زندگی در اروپا را تجربه کنید. از سفر بدون ویزا و دسترسی به کشورهای شنگن بهره‌مند شوید و صاحب یکی از قدرتمند ترین پاسپورت های جهان شوید.

ایران اسپانیا 🇪🇸

به اطلاع هموطنان عزیزمان که قصد خرید ملک و یا سرمایه گذاری در اسپانیا جهت اخذ گلدن ویزای اسپانیا را دارند میرسانیم، در حال حاضر هیچگونه محدودیتی در اخذ گلدن ویزا وجود نداشته و همچنان قوانین اخذ گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری پا برجا میباشد.

خرید ملک در اسپانیا در یک نگاه

گلدن ویزای اسپانیا با خرید ملک این امکان را به شما میدهد که با حفظ سرمایه خود امکان اخذ اقامت 5 ساله را بدست آورید و در آینده شما این امکان را خواهید داشت که به همراه خانواده امکان اخذ قدرتمندترین پاسپورت دنیا را داشته باشید.

100% ضمانت انجام کار
+1000 ملک آماده بازدید
اقامت 5 ساله در ابتدا
رتبه 1 پاسپورت
خرید ملک در اسپانیا در یک نگاه

ویژگی های اقامت گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک

موسسه ی حقوقی و مهاجرتی ایران اسپانیا این افتخار را دارد که گلدن ویزای اسپانیا را با اقامت 5 ساله برای شما اخذ کند

گلدن ویزای اسپانیا به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا حق اقامت در اسپانیا را داشته باشند، اما نه الزامی. برخلاف اقامت تمکن مالی، گلدن ویزای اسپانیا به شما و هر بستگان همراه اجازه می دهد تا به طور قانونی در اسپانیا کار کنید. این ویزا همچنین به شما این امکان را می دهد که آزادانه در منطقه شینگن حرکت کنید. شما فقط باید یک روز در سال را در اسپانیا بگذرانید و بنابراین مجبور نیستید اقامت مالیاتی داشته باشید مگر اینکه تصمیم بگیرید 183 روز یا بیشتر در سال را در اسپانیا بگذرانید.

 گلدن ویزای اسپانیا نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در اسپانیا دارد. این معمولاً با سرمایه گذاری حداقل 500000 یورو در ملک انجام می شود، اما گزینه هایی نیز برای راه اندازی کسب و کار در اسپانیا یا سرمایه گذاری مبالغ بزرگتر در اسپانیا (دو میلیون یورو در اوراق بدهی عمومی اسپانیا، یک میلیون یورو در سهام شرکت ها) وجود دارد. 

یا سهام شرکت‌های سرمایه اسپانیایی با فعالیت تجاری واقعی یا یک میلیون یورو در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسته یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا یک پروژه تجاری در نظر گرفته شده برای انجام در اسپانیا که به نفع عمومی تلقی می‌شود و ثابت می‌شود).

پایتخت

مادرید

زبان

اسپانیایی

ساعت

1+ ساعت تابستانی

دین

اکثریت مسیحی

حکومت

پادشاهی مشروطه

رتبه پاسپورت

رتبه یک در جهان

آب و هوا

گرم و معتدل

نرخ بیکاری

15%

جمعیت

46.750.000 نفر

واحد پول

یورو

تولیدناخالص

2.081 تریلیون دلار

شعار

فراتر از آن

مساحت

505.990 کیلومترمربع

کد تلفن

34+

جهت رانندگی

سمت راست

رئیس دولت

نخست وزیر

شما همچنین باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد منابع اقتصادی کافی برای حمایت از خود و سایر اعضای خانواده دارید. معمولاً ماهانه 200٪ IPREM برای متقاضی اصلی (برای سال 2021 IPREM 564,90 یورو است به طوری که نیازی به حدود 1,075.68 یورو در ماه ایجاد می کند) و 100٪ IPREM برای هر وابسته است. شما باید نشان دهید که برای دو سال اول بودجه دارید

شما مجبور نیستید خودتان درخواست گلدن ویزای اسپانیا را انجام بدهی و می توانید از نماینده قانونی خود برای درخواست ویزا استفاده کنید که می تواند تمام مدارک دقیق مورد نیاز را مدیریت کند تا ثابت کند که از نظر سرمایه گذاری خود شرایط لازم را داشته اید و منابع مالی کافی دارید. 

اگر در خارج از اسپانیا درخواست دهید، یک ویزای اولیه با اعتبار یک سال به شما اعطا می شود، اما اگر در داخل اسپانیا درخواست دهید، مجوز اقامت به مدت دو سال معتبر خواهد بود البته این مورد توسط موسسه ما بصورت گلدن ویزای اسپانیا با اقامت 5 ساله انجام خواهد شد. شما می توانید اجازه اقامت را به مدت پنج سال تمدید کنید.

پس از پنج سال می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید، اما تنها در صورتی که شرایط اقامت را با گذراندن حداقل شش ماه در سال در اسپانیا و عدم حضور در خارج از اسپانیا در مجموع بیش از ده ماه در پنج سال برآورده کرده باشید.

تفاوت اصلی بین تمکن مالی و گلدن ویزای اسپانیا این است که شما مجبور نیستید در موقعیتی باشید که برای یک NLV در ملک سرمایه گذاری کنید، اما برای حمایت از خود باید درآمد بالاتری را نشان دهید. 

گلدن ویزای اسپانیا فقط از شما می‌خواهد که یک روز در سال را در اسپانیا بگذرانید و انعطاف‌پذیری کامل به شما می‌دهد، در حالی که NLV به حداقل 183 روز در اسپانیا نیاز دارد به این معنی که شما مقیم مالیاتی در اسپانیا خواهید بود و مشمول مالیات اسپانیایی بر درآمد جهانی خود خواهید شد (مطابق با شرایط معاهدات مالیاتی موجود بین اسپانیا و کشور مبدا شما). گلدن ویزای اسپانیا به شما این امکان را می دهد که در اسپانیا کار یا کسب و کار داشته باشید در حالی که NLV این کار را نمی کند.

گلدن ویزای اسپانیا با خرید ملک 2024 ، گلدن ویزای با خرید ملک در اسپانیا ، خرید ملک در اسپانیا و گلدن ویزا
شاخص رشد مسکن در اسپانیا و اروپا تا سال 2024

مزایای گلدن ویزای اسپانیا با خرید املاک و مستغلات

اسپانیا یکی از جذاب ترین کشورها برای سرمایه گذاری در املاک در اروپا است. موقعیت مکانی، ایمنی، تاریخ غنی و زیرساخت های توسعه یافته، محیط سرمایه گذاری مطلوبی را برای مهاجران و مهاجران در بازار املاک و مستغلات ایجاد می کند. برای خرید ملک و اقدام گلدن ویزای اسپانیا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • موقعیت جغرافیایی بسیار خوب: اسپانیا با در دسترس ترین ورودی به اروپا، مسیرهای زیادی از سایر نقاط جهان مانند ایالات متحده دارد. علاوه بر این، اسپانیا با کشورهایی مانند فرانسه و پرتغال ارتباط دارد و دروازه ای به آفریقا است.
  • بازگشت سرمایه: بازگشت سرمایه در املاک و مستغلات در اسپانیا قابل دستیابی است. به لطف تقاضای قوی برای اجاره، نقش گردشگری و گسترش بازار املاک و مستغلات، گزینه هایی با بازده مثبت در اینجا وجود دارد.
  • رشد مهاجرت و گردشگری: افراد بیشتری تصمیم می گیرند برای بهبود کیفیت زندگی خود به اسپانیا مهاجرت کنند. این یک مزیت بزرگ است زیرا تقاضا برای آپارتمان برای اجاره در حال افزایش است.
  • پلان B و مهاجرت به اسپانیا: اجازه اقامت از طریق خرید ملک به شما امکان می دهد در هر زمان به اسپانیا سفر کنید، حتی اگر مرزها برای خارجی های بدون اقامت بسته باشد.
  • گسترش بازار املاک و مستغلات: در دسترس بودن معاملات املاک و مستغلات در حال رشد است. طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری وجود دارد – در دسترس بودن بیشتر ساختمان ها و آپارتمان ها برای فروش یا شرکت های بیشتری که انواع مختلف املاک و مستغلات را می سازند.

مقایسه انواع اقامت اسپانیا با گلدن ویزای اسپانیا

مزیت های هر نوع از انواع اقامت های اسپانیا را میتوانید در پلن های زیر مشاهده کنید

اقامت تمکن مالی

سریع و مطمئن مهاجرت کنید
  • بدون نیاز به خرید ملک در اسپانیا
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • از طریق اثبات تمکن مالی در ایران
  • 180 روز در سال حضور اجباری است
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و آموزشی
  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • بدون اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 2 ساله

گلدن ویزا با خرید ملک

انتخابی آگاهانه و بسیار مطمئن
  • بدون شرط حضور در اسپانیا (1 روز)
  • خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • کمک در انتخاب و بازدید املاک
  • اخذ اقامت برای همسر، فرزندان و والدین
  • امکان سرمایه گذاری در همه شهرهای اسپانیا
  • امکان اخذ پاسپورت اسپانیا
  • به همراه اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 5 ساله از ابتدا

گلدن ویزا با سرمایه گذاری

سرمایه گذاری با کسب درآمد
  • بدون شرط حضور در اسپانیا (1 روز)
  • سرمایه گذاری به ارزش بیش از 500 هزار یورو
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و آموزشی
  • اخذ اقامت برای همسر، فرزندان و والدین
  • امکان کسب درآمد از محل سود سرمایه
  • امکان اخذ پاسپورت اسپانیا
  • به همراه اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 5 ساله در ابتدا

مالیات ها و هزینه های مرتبط خرید ملک در اسپانیا

سوالات متداول

بله. خارجی ها در اسپانیا می توانند آزادانه املاک مسکونی و تجاری را خریداری، بفروشند و اجاره دهند.

خیر. قیمت املاک در اسپانیا به طور متوسط هر سه ماهه 1.3 درصد رشد داشته است. پنج سال پیش یک آپارتمان 100 متری
به طور متوسط 203000 یورو ارزش داشت و امروز می توان آن را به قیمت 253000 یورو فروخت.

بله. خارجی ها می توانند در برنامه ویزای طلایی اسپانیا شرکت کنند و با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اجازه اقامت دریافت کنند. برای حفظ وضعیت، سرمایه گذاران باید ملک را حفظ کنند. اما اگر به مدت 5 سال در اسپانیا زندگی کرده و اقامت دائم دریافت کرده باشند، مجاز به فروش ملک هستند.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فرصتی برای کسب درآمد اضافی در اسپانیا است. سرمایه گذاران می توانند از فروش مجدد ملک به طور متوسط درآمد کسب کنند، قیمت املاک اسپانیایی 5 درصد در سال رشد می کند. اگر یک سرمایه گذار در سال 2017 آپارتمانی به ارزش 200,000 یورو خریداری کرده بود، اکنون می تواند آن را به قیمت 250,000 یورو بفروشد.

هزینه املاک اسپانیا به طور متوسط 1.3 درصد در سه ماهه افزایش می یابد. پویایی توسط آمار یورواستات تأیید می شود: از سال 2015، قیمت مسکن 32 درصد افزایش یافته است.

میانگین هزینه مسکن در اسپانیا 2533 یورو به ازای هر 1 متر مربع است. قیمت یک آپارتمان کنار دریا حدود 500000 یورو خواهد بود. برای آپارتمان هایی در مرکز مادرید یا بارسلونا باید حدود 2 میلیون یورو بپردازید.

بله. خریداران ساختمان های جدید مالیات بر ارزش افزوده به اضافه مالیات منطقه ای 7 تا 12 درصد از قیمت خرید را پرداخت می کنند. برای املاک و مستغلات ثانویه، خریداران 6 تا 10 درصد مالیات نقل و انتقال می پردازند.

مالیات سالانه دارایی در اسپانیا از 0.4% تا 1.1% ارزش کاداستر متغیر است. نرخ بستگی به منطقه ای دارد که ملک در آن واقع شده است.

مالکان خارجی که ملک خود را در اسپانیا اجاره می کنند 24 درصد مالیات بر درآمد می پردازند. خارجی ها ممکن است مالیات بر درآمد منتسب شده دریافت کنند، حتی اگر ملک اجاره ای نباشد. نرخ مالیات بر درآمد نسبت داده شده از 1b1٪ تا 2٪ از ارزش کاداستر شی متغیر است. این مالیات از صاحبان غیر مقیمی که کمتر از 183 روز در سال در اسپانیا زندگی می کنند اخذ می شود.

بله ، با اخذ گلدن ویزای اسپانیا شما میتوانید برای همسر ، فرزندان خود و والدین خود و همسر که بیش از 60 سال سن دارند اقدام به اخذ اقامت اسپانیا کنید.

ارزش ملک و یا آپارتمانی که انتخاب میکنید باید 500 هزار یورو باشد.

توسط موسسه ایران اسپانیا شما میتوانید در ابتدا امکان اخذ گلدن ویزای اسپانیا به مدت 5 سال را داشته باشید.

خیر برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا شرط حضور اجباری نیست.

پس از دریافت گلدن ویزا و اقامت 5 ساله اسپانیا میتوانید به تمام کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

پاسپورت اسپانیا نیاز به 5 سال حضور ثابت در اسپانیا دارد اما مشتریانی که از طریق موسسه ی ایران اسپانیا اقدام به اخذ گلدن ویزای اسپانیا انجام میدهند در مدت زمان کمتری این امر قابل انجام است.

بله ، فارغ از اینکه افتتاح حساب انجام دهید یا نه ، ایران اسپانیا این کمک را به شما میکند تا در اولین سفر خود قبل از اقدام به انجام امور اصلی حساب بانکی خود را در اسپانیا افتتاح کنید.

مدت زمان انجام تمام مراحل از ابتدا تا دریافت کارت اقامت و گلدن ویزای اسپانیا 2 ماه کاری است.

مراحل اخذ گلدن ویزای اسپانیا

اخذ گلدن ویزای اسپانیا توسط موسسه ی ایران اسپانیا بسیار سریعتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را میکنید. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید اقامت 5 ساله خود را دریافت کنید.

  • نوع اقامت خود را بعد از مشاوره انتخاب میکنید
  • قرارداد تنظیم و برای شما ارسال می‌شود
  • ارسال دعوت نامه جهت اخذ ویزای تایپ C اسپانیا
  • سفر به اسپانیا جهت انجام امور اولیه
  • بازدید از املاک ، بررسی پروژه های سرمایه گذاری، اقدامات اولیه دولتی
  • شروع پروسه انتقالات مالی و اثبات مدارک برای انجام مراحل نهایی
  • دریافت کارت اقامت متناسب با درخواست متقاضی