ایران اسپانیا 🇪🇸
منو موبایل

ایران اسپانیا 🇪🇸

آفر ویژه ویزا و اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار

برای دریافت آفرهای ویژه، اخبار مهاجرت و آشنایی با اسپانیا به اینستاگرام ما بپیوندید

سرمایه گذاری در اسپانیا

اخذ اقامت 5 ساله اسپانیا با سرمایه گذاری در اسپانیا

اقامت اسپانیا را با سرمایه‌ گذاری در اسپانیا، استارتاپ های این کشور و شرکت های اسپانیایی اعم از بانک ها و پروژه های مورد تایید دولت دریافت میکنید. سفر بدون ویزا و دسترسی به کشورهای شنگن بهره‌مند شده و صاحب یکی از قدرتمند ترین پاسپورت های جهان شوید.

ایران اسپانیا 🇪🇸

سرمایه گذاری در اسپانیا در یک نگاه

در تعریف ما سرمایه گذاری در اسپانیا به معنی سرمایه گذاری در روش هایی غیر از خرید ملک که در نهایت امکان اخذ گلدن ویزای اسپانیا و اقامت 5 ساله اسپانیا در ابتدا توسط ما خواهد شد و حتی امکان درآمد ارزی را برای سرمایه گذاران فراهم می آورد.

100% ضمانت انجام کار
+200 پلن سرمایه گذاری
اقامت 5 ساله در ابتدا
درآمد + درآمد ارزی
سرمایه گذاری در اسپانیا در یک نگاه

اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا

اقامت گلدن ویزای اسپانیا به واسطه‌ی سرمایه گذاری در اسپانیا بدون شرط حضور امکان پذیر است

اسپانیا یکی از مهم ترین اقتصادهای جهان است که از نظر اندازه در رتبه شانزدهم قرار دارد و ظرفیت بسیار زیادی برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد (در حال حاضر از نظر سرمایه گذار در اسپانیا شهروند خارجی در رتبه هشتم قرار دارد). جذابیت اسپانیا برای سرمایه گذاری در اسپانیا نه تنها در بازار داخلی، بلکه در امکان همکاری با بازارهای سوم اسپانیا نیز نهفته است. 

این به این دلیل است که اسپانیا دارای موقعیت جغرافیایی استراتژیک ممتاز در اتحادیه اروپا است که به بیش از 2400 میلیون مشتری بالقوه در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) دسترسی دارد. پیوندهای قوی اقتصادی، تاریخی و فرهنگی آن نیز اسپانیا را به دروازه تجاری عالی به آمریکای لاتین تبدیل کرده است.

علاوه بر این، اسپانیا یک اقتصاد مبتنی بر دانش مدرن است که خدمات بیش از 76٪ از فعالیت های اقتصادی را به خود اختصاص می دهد. این کشور به مرکز نوآوری تبدیل شده است که توسط نیروی کار جوان و با مهارت بالا و هزینه های رقابتی در زمینه اروپای غربی پشتیبانی می شود.

پادشاهی اسپانیا 506030 کیلومتر مربع مساحت در جنوب غربی اروپا را اشغال می کند و دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا است. قلمرو اسپانیا بیشتر شبه جزیره ایبری را پوشش می دهد که با پرتغال مشترک است و همچنین شامل جزایر بالئاریک در دریای مدیترانه، جزایر قناری در اقیانوس اطلس، شهرهای شمال آفریقا سئوتا و ملیلا و چندین جزیره کوچک است.

🇪🇸 برای مشاهده‌ی اخذ گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک میتوانید این صفحه را مشاهده کنید

جغرافیا و کیفیت زندگی شهروندی در اسپانیا

علیرغم تفاوت های موجود در مناطق مختلف اسپانیا، می توان گفت که این کشور دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای است. آب و هوا در منطقه ساحلی شمالی (منظره به اقیانوس اطلس و خلیج بیسکای) معتدل و به طور کلی بارانی در طول سال است و دما نه در زمستان بسیار پایین و نه در تابستان بسیار بالا است. آب و هوا در خط ساحلی مدیترانه، از جمله جزایر بالئاریک، سئوتا و ملیلا، در زمستان معتدل و در تابستان گرم و خشک است.

شدیدترین تفاوت ها در داخل شبه جزیره رخ می دهد، جایی که آب و هوای خشک، با زمستان های سرد و تابستان های گرم است. جزایر قناری آب و هوای خاص خود را دارند و دمای آن به طور مداوم در حدود 20 درجه سانتیگراد است و تنها تغییرات جزئی در دما بین فصل ها یا بین روز و شب وجود دارد.

اسپانیا کیفیت زندگی عالی دارد و برای خارجی ها بسیار باز است. تقریباً 8000 کیلومتر خط ساحلی، امکانات و رویدادهای ورزشی فراوان و فرصت‌های اجتماعی با تنوع میراث فرهنگی کشور به عنوان چهارراه تمدن‌ها (سلت‌ها، رومی‌ها، ویزیگوت‌ها، اعراب، یهودیان و غیره) شناخته می‌شوند.

اسپانیا به زیرساخت‌های پیشرفته‌ای که برای تقویت رشد اقتصادی آینده لازم است، سرمایه‌گذاری کرده است و همچنین به تحقیق و توسعه تعهد دارد.

با توجه به فضای رقابتی جذاب، اسپانیا فرصت‌های تجاری جذابی برای سرمایه‌گذاران خارجی در زمینه‌های دارای ارزش افزوده بالا و استراتژیک از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، انرژی‌های تجدیدپذیر، بیوتکنولوژی، محیط‌زیست، هوافضا و صنعت خودرو ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، شرکت‌هایی که در اسپانیا راه‌اندازی می‌شوند می‌توانند به بازار ملی اسپانیا با بیش از ۴۷ میلیون مصرف‌کننده و قدرت خرید بالا دسترسی پیدا کنند و همچنین به بازارهای منطقه EMEA (اروپا، میانه شرق و شمال آفریقا) و آمریکای لاتین دسترسی داشته باشند، این امر به دلیل موقعیت ژئواستراتژیک برجسته اسپانیا، اعتبار و حضور قوی شرکت‌های اسپانیایی در این مناطق است.

زیرساخت های کشور اسپانیا

تعهد دولت اسپانیا به سرمایه گذاری در اسپانیا بصورت سنگین در زیرساخت ها همچنان پابرجا است و برنامه هایی برای توسعه آینده مشخص شده است. یک گام اساسی در این تلاش، تصویب طرح زیرساخت، حمل‌ونقل و مسکن (PITVI)، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های اقدام تا سال 2024 است. علاوه بر این، بودجه قابل توجهی از برنامه نسل بعدی به سیاست‌های تحرک و زیرساخت، به ویژه در راه‌آهن، با هدف افزایش کارایی و رقابت، تقویت توسعه اقتصادی متوازن، و ترویج تحرک پایدار.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل، از جمله بزرگراه‌ها و راه‌آهن، نشان‌دهنده تلاشی هماهنگ برای بهبود اتصال و دسترسی است. گسترش شبکه راه آهن پرسرعت اسپانیا به ویژه قابل توجه است و این کشور را به عنوان یک پیشگام جهانی در این بخش قرار می دهد. علاوه بر این، تلاش‌های آزادسازی در حمل و نقل ریلی مسافر و خدمات بار با هدف تقویت رقابت و بهبود کارایی است.

به موازات آن، بخش های حمل و نقل دریایی و هوایی اسپانیا در حال پیشرفت های قابل توجهی برای تقویت اتصال بین المللی و ترویج شیوه های پایدار هستند. سرمایه‌گذاری در اسپانیا در بنادر، فرودگاه‌ها و زیرساخت‌های حمل‌ونقل دریایی بر موقعیت استراتژیک اسپانیا به‌عنوان مرکزی برای تجارت و سفر جهانی تأکید می‌کند. علاوه بر این، پیشرفت‌ها در زیرساخت‌های فنی و صنعتی، در کنار ابتکارات مدیریت زیست‌محیطی، رویکرد چندوجهی اسپانیا به توسعه پایدار و رشد اقتصادی را نشان می‌دهد.

زمینه های سرمایه گذاری در اسپانیا

انرژی های تجدید پذیر

انرژی های تجدید پذیر

فناوری اطلاعات - ICT

فناوری اطلاعات - ICT

صنایع کشاورزی و غذا

صنایع کشاورزی و غذا

صنایع پزشکی

صنایع پزشکی

هوا فضا

هوا فضا

صنایع شیمیایی

صنایع شیمیایی

حمل و نقل لجستیکی

حمل و نقل لجستیکی

گردشگری و تفریح

گردشگری و تفریح

اسپانیا مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی

اسپانیا به عنوان یک بازیگر کلیدی در تجارت بین‌الملل و سرمایه‌گذاری خارجی ظاهر شده است و موقعیت خود را به عنوان یکی از متصل‌ترین کشورهای جهان در جهان تثبیت کرده است. فعالیت های تجاری اسپانیا با داشتن رتبه 19 در صادرات و 15 در واردات کالا و 15 در صادرات و 21 در واردات خدمات، با مشارکت های قابل توجه در اتحادیه اروپا (EU) و فراتر از آن، به طور قابل توجهی به بازار جهانی کمک می کند. 

علیرغم کاهش سهم صادرات به اتحادیه اروپا در طول سال ها، سازگاری اسپانیا با چشم انداز اقتصادی در حال تحول جهانی از طریق تعاملات بازار متنوع در سراسر جهان مشهود است.

علاوه بر این، اسپانیا به عنوان یک مقصد برجسته برای سرمایه گذاری خارجی است و از نظر سهام در رتبه سیزدهم جهانی و ششمین در اتحادیه اروپا قرار دارد. دولت اسپانیا با ابتکاراتی با هدف افزایش رقابت و تسهیل بین‌المللی‌سازی، محیطی را برای گسترش کسب‌وکار و ایجاد شغل ایجاد می‌کند. 

ابزارهای مالی مانند صندوق سرمایه‌گذاری خارجی (FIEX) و تسهیلات اعتباری ارائه شده توسط موسسه اعتباری رسمی (ICO) دسترسی شرکت‌های اسپانیایی به بازارهای بین‌المللی را تقویت می‌کنند، و با استراتژی‌های گسترده‌تری که در استراتژی بین‌المللی‌سازی اقتصاد اسپانیا و سایر برنامه‌های حمایتی با هدف ارتقاء ارائه می‌شوند، همسو می‌شوند.

قانون سرمایه گذاری خارجی و کنترل ارز

مقررات زدایی ویژگی غالب در کنترل ارز و مسائل سرمایه گذاری خارجی است. به عنوان یک قاعده کلی، سرمایه گذاری در اسپانیا به عنوان شهروند خارجی می تواند بدون نیاز به دریافت هر نوع مجوز یا اطلاعیه قبلی، آزادانه در اسپانیا سرمایه گذاری کند. سرمایه‌گذار فقط باید سرمایه‌گذاری را پس از انجام آن، حداکثر ظرف مدت یک ماه، به اداره کل تجارت بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های وزیر امور خارجه برای اهداف اداری، آماری یا اقتصادی گزارش دهد. کنترل مبادلات و جابه‌جایی سرمایه در اسپانیا کاملاً غیرقانونی است، آزادی عمل کامل در این زمینه در همه زمینه‌ها وجود دارد.

مقایسه انواع اقامت اسپانیا با گلدن ویزا

مزیت های هر نوع از انواع اقامت های اسپانیا را میتوانید در پلن های زیر مشاهده کنید

اقامت تمکن مالی

سریع و مطمئن مهاجرت کنید
  • بدون نیاز به خرید ملک در اسپانیا
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • از طریق اثبات تمکن مالی در ایران
  • 180 روز در سال حضور اجباری است
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و آموزشی
  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • بدون اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 2 ساله

گلدن ویزا - خرید ملک

انتخابی آگاهانه و بسیار مطمئن
  • بدون شرط حضور در اسپانیا (1 روز)
  • خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • کمک در انتخاب و بازدید املاک
  • اخذ اقامت برای همسر، فرزندان و والدین
  • امکان خرید ملک در همه شهرها
  • امکان اخذ پاسپورت اسپانیا
  • به همراه اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 5 ساله از ابتدا

گلدن ویزا - سرمایه گذاری

سرمایه گذاری با کسب درآمد
  • بدون شرط حضور در اسپانیا (1 روز)
  • سرمایه گذاری به ارزش بیش از 500 هزار یورو
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و آموزشی
  • اخذ اقامت برای همسر، فرزندان و والدین
  • کسب درآمد از سود سرمایه گذاری در اسپانیا
  • امکان اخذ پاسپورت اسپانیا
  • به همراه اجازه کار
  • امکان سفر به کشورهای شینگن بدون ویزا
  • 2 ماه کاری
  • اخذ اقامت 5 ساله در ابتدا

سوالات متداول - سرمایه گذاری در اسپانیا

بله. خارجی ها در اسپانیا می توانند آزادانه در زمینه های مختلف در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کنند.

بله، شما میتوانید با سرمایه گذاری در اسپانیا گلدن ویزای اسپانیا را دریافت کنید.

بله. خارجی ها می توانند در برنامه گلدن ویزای اسپانیا شرکت کنند و با سرمایه گذاری در اسپانیا اجازه اقامت دریافت کنند. برای حفظ وضعیت، سرمایه گذاران باید سرمایه گذاری خود را به مدت 5 سال ادامه را حفظ کنند. اما اگر به مدت 5 سال در اسپانیا زندگی کرده و اقامت دائم دریافت کرده باشند،امکان این وجود دارد که سرمایه خود را خارج کنند.

شما میبایست حداقل 500 هزار یورو در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، اما با توجه به اینکه رقم سرمایه گذاری معمولا بیشتر است این رقم میتوانید در صنایع مختلف تا 1 میلیون یورو نیز متفاوت باشد.

در صورتی که سرمایه گذاری در اسپانیا را انتخاب کنید شامل برخی معافیت های مالیاتی خواهید شد که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

بله ، با اخذ گلدن ویزای اسپانیا شما میتوانید برای همسر ، فرزندان خود و والدین خود و همسر که بیش از 60 سال سن دارند اقدام به اخذ اقامت اسپانیا کنید.

خیر برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا شرط حضور اجباری نیست.

پس از دریافت گلدن ویزا و اقامت 5 ساله اسپانیا میتوانید به تمام کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

پاسپورت اسپانیا نیاز به 5 سال حضور ثابت در اسپانیا دارد اما مشتریانی که از طریق موسسه ی ایران اسپانیا اقدام به اخذ گلدن ویزای اسپانیا انجام میدهند در مدت زمان کمتری این امر قابل انجام است.

بله ، فارغ از اینکه افتتاح حساب انجام دهید یا نه ، ایران اسپانیا این کمک را به شما میکند تا در اولین سفر خود قبل از اقدام به انجام امور اصلی حساب بانکی خود را در اسپانیا افتتاح کنید.

مدت زمان انجام تمام مراحل از ابتدا تا دریافت کارت اقامت و گلدن ویزای اسپانیا 2 ماه کاری است.

شما میتوانید با همکاران ما در زمینه‌ی معرفی پلن های سرمایه گذاری در اسپانیا مشورت کنید و لیست صنایع مختلف و شرکت هایی که امکان سرمایه گذاری در آنها وجود دارد را دریافت کنید.

در هر زمان که نیاز به مشاوره داشته باشید میتوانید با ما تماس بگیرید

سرمایه گذاری در اسپانیا را چطور شروع کنیم؟

اخذ گلدن ویزای اسپانیا توسط موسسه ی ایران اسپانیا بسیار سریعتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را میکنید. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید اقامت 5 ساله خود را از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا دریافت کنید.

  • نوع اقامت خود را بعد از مشاوره انتخاب میکنید
  • قرارداد تنظیم و برای شما ارسال می‌شود
  • ارسال دعوت نامه جهت اخذ ویزای تایپ C اسپانیا
  • سفر به اسپانیا جهت انجام امور اولیه
  • بازدید از املاک ، بررسی پروژه های سرمایه گذاری، اقدامات اولیه دولتی
  • شروع پروسه انتقالات مالی و اثبات مدارک برای انجام مراحل نهایی
  • دریافت کارت اقامت متناسب با درخواست متقاضی