ایران اسپانیا 🇪🇸
منو موبایل

ایران اسپانیا 🇪🇸

آفر ویژه ویزا و اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار

برای دریافت آفرهای ویژه، اخبار مهاجرت و آشنایی با اسپانیا به اینستاگرام ما بپیوندید

ارسال پول به اسپانیا

ارسال پول به اسپانیا جهت خرید ملک و سرمایه گذاری

ایران اسپانیا امکان انتقال پول و حوالجات یورو به هر نوع حسابی در اسپانیا اعم از حساب های شخصی و شرکتی و سازمانی را دارد، این انتقال ها با کارمزدی بسیار کمتر و در مدت زمان بسیار کوتاه انجام میشود.

ایران اسپانیا 🇪🇸

ایران اسپانیا همراه شماست

در مسیر تحقق رویاهایتان، همراهتان هستیم و پله پله به شما کمک می‌کنیم با افزایش دانش و آگاهی خود، قدم‌های محکمی در مسیر مهاجرت به اسپانیا بردارید. در سفر خود به سوی یک زندگی بهتر با ما باشید تا هم از واسطه ها در امان بمانید و هم در زمان خود صرفه جویی کنید.

20+ بانک و موسسه
400+ انتقال موفق
سریع و ارزان سرعت و نرخ مناسب
ایران اسپانیا همراه شماست

ارسال حواله یورو به اسپانیا

امکان انتقال حواله های مالی جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا در مدت زمان بسیار کوتاه 

انتقال پول از ایران برای خرید ملک در اسپانیا، به ویژه از طریق برنامه ویزای طلایی، نیازمند تخصص و دقت است، خدماتی که شرکت ما در آن برتر است. ما با آگاهی کامل از مقررات مالی بین‌المللی، فرآیند را ساده می‌کنیم و از رعایت و کارایی اطمینان می‌دهیم. ما با استفاده از روابط مستقر با شرکای بانکی قابل اعتماد، تراکنش‌های بین‌مرزی یکپارچه را تسهیل می‌کنیم و پیچیدگی‌ها را با ظرافت پیمایش می‌کنیم. راه‌حل‌های سفارشی ما شامل روش‌های پرداخت متنوعی از جمله ارزهای دیجیتال و حساب‌های خارج از کشور است که انعطاف‌پذیری و آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم می‌کند. با سپردن آرزوهای سرمایه گذاری خود به ما، به یک تیم اختصاصی متعهد به تحقق اهداف مالکیت ملک خود در اسپانیا و در عین حال رعایت بالاترین استانداردهای حرفه ای و صداقت دسترسی پیدا می کنید.

یکی از گزینه های مناسب برای ایرانیانی که به دنبال سرمایه گذاری در املاک اسپانیا هستند، استفاده از کانال های بانکی معتبر بین المللی یا مؤسسات مالی است که تراکنش های بین المللی را تسهیل می کنند. این موسسات می‌توانند به حل پیچیدگی‌های انتقال مبالغ هنگفت پول به صورت ایمن و شفاف کمک کنند. علاوه بر این، کاوش روش‌های پرداخت جایگزین مانند ارز دیجیتال یا ایجاد حساب‌های خارج از کشور ممکن است انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه دهد. با این حال، انجام بررسی دقیق و جستجوی مشاوره حرفه ای برای کاهش خطرات و اطمینان از انطباق با قوانین و مقررات مربوطه در ایران و اسپانیا بسیار مهم است. با بهره گیری از تخصص کارشناسان مالی و بررسی گزینه های مختلف نقل و انتقالات، ایرانیان می توانند آرزوهای خود را برای کسب ملک در اسپانیا از طریق برنامه ویزای طلایی دنبال کنند.

از کجا شروع کنیم؟

اگر قصد انتقال پول به اسپانیا جهت خرید ملک یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید میتوانید از طریق ایران اسپانیا این امر را انجام دهید.

  • تماس با همکاران ما در واتس اپ
  • قرارداد تنظیم و برای شما ارسال می‌شود
  • ارسال حواله در کمتر از 48 ساعت
  • تحویل رسید حواله پس از ارسال به مشتری
  • تایید واریز به حساب مورد نظر در اسپانیا