ایران اسپانیا 🇪🇸
منو موبایل

ایران اسپانیا 🇪🇸

آفر ویژه ویزا و اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار

برای دریافت آفرهای ویژه، اخبار مهاجرت و آشنایی با اسپانیا به اینستاگرام ما بپیوندید

ویزای کار اسپانیا 2024

اخذ اقامت 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه خانواده با اجازه کار

 اخذ ویزای کار اسپانیا یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا است که متقاضیان زیادی دارد. این روش در سالهای جدید دستخوش تغییرات زیادی شده است اما موسسه مهاجرتی ایران اسپانیا میتواند این ویزا را در کمتر از 3 ماه بدون نیاز به تمکن مالی برای شما به همراه اجازه کار و تمام اعضای خانواده اخذ کند.

ایران اسپانیا 🇪🇸

اخذ ویزای کار اسپانیا (بصورت محدود)

شاید شما هم قصد داشته باشید بدون سرمایه گذاری و حتی تمکن مالی اقدام به دریافت ویزای اسپانیا کنید، اگر به دنبال کار کردن باشید میدانید که ویزای معمولی اقامتی اسپانیا با تمکن مالی اجازه کار ندارد. در صورتی که ما به شما ویزا کار اسپانیا با اعتبار دو ساله را اخذ میکنیم.

پرداخت بعد از انجام کار
+200 پرونده موفق
با ما 2 ساله بگیرید
بدون تمکن مالی
اخذ ویزای کار اسپانیا (بصورت محدود)

🇪🇸 توجه داشته باشید این ویزا بصورت ویزای اقامتی 2 و 5 ساله اسپانیا به همراه اجازه کار صادر میشود

لطفا در پرسیدن در رابطه درباره کار و پیدا کردن کار در اسپانیا اجتناب کنید

ویژگی های ویزای کار اسپانیا

اخذ اقامت ویزای کار اسپانیا در سال 2024 برای هموطنان عزیز فراهم شده است

اسپانیا، یکی از جاذبه‌های گردشگری اروپا و کشورهای پرطرفدار جهان است که با فرهنگ زنده و زیبایش هر ساله میلیون‌ها گردشگر و مهاجر را به خود جذب می‌کند. این کشور با تاریخ بلند، آثار باستانی فراوان، غذاهای متنوع و فرهنگ غنی، همواره به عنوان مقصدی جذاب برای مسافران از سراسر جهان شناخته می‌شود. از دیدنی‌های اسپانیا می‌توان به معابد رومی در تاراگونا، معماری مدرن در بارسلونا، و آثار هنری معروفی مانند آثار پابلو پیکاسو اشاره کرد.

اما برای کسانی که به دنبال کار و اقامت در اسپانیا هستند، موضوعات و مراحل مربوط به ویزا مهم می‌شود. ویزای کار اسپانیا برای افرادی که می‌خواهند به عنوان کارمندان در این کشور فعالیت کنند، اساسی است. برای اخذ ویزای کار اسپانیا، افراد باید ابتدا تصمیمی در مورد نوع کاری که در اسپانیا انجام می‌دهند، بگیرند و سپس با مراجعه به سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور خود، مدارک مورد نیاز را تهیه و اقدام به اخذ ویزا کنند.

ویزای کار اسپانیا به عنوان ورودی معمولاً شامل مدت زمان مشخصی است که افراد مجاز به اقامت و کار در اسپانیا هستند. این ویزا معمولاً برای یک سال صادر می‌شود و پس از آن باید با مراجعه به مراکز مربوطه و ارائه مدارک مورد نیاز، تمدید گردد. برای مثال، اگر شما به عنوان یک متخصص در یک شرکت اسپانیایی مشغول به کار شوید، ویزای کار به شما اجازه می‌دهد که به مدت معینی در این کشور اقامت کنید و فعالیت خود را انجام دهید.

مهمترین مراحل برای اخذ ویزای کار اسپانیا شامل تهیه مدارک مورد نیاز مانند پاسپورت، تاییدیه از کارفرما یا پذیرفته شدن در یکی از شرکت‌ها یا دانشگاه‌های اسپانیا و پرداخت هزینه‌های مربوطه است. بعد از این مراحل، متقاضی باید مراجعه به سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور مربوطه کرده و درخواست خود را ثبت کند. پس از بررسی مدارک و مصاحبه لازم، در صورت تایید، ویزای کار صادر می‌شود و فرد می‌تواند وارد اسپانیا شود و به فعالیت‌های کاری خود بپردازد.

در کل، ویزای کار اسپانیا یکی از مراحل مهم برای افرادی است که به دنبال فرصت‌های شغلی و اقامت در این کشور هستند. این ویزا فرصتی برای افراد فراهم می‌کند تا در یکی از کشورهای پرطرفدار و پویای اروپا به فعالیت خود ادامه دهند و از فرصت‌هایی که اسپانیا ارائه می‌دهد بهره‌مند شوند.

و همچنین حق اقامت در اسپانیا، ویزا به شما این امکان را می دهد که آزادانه از هر یک از کشورهای شنگن که حداکثر تا 90 روز در 180 روز در منطقه شنگن (به استثنای زمان در اسپانیا) بازدید می کنند، بازدید کنید.

🇪🇸 ویزای اسپانیا با اجازه کار توسط ایران اسپانیا در ابتدا با 2 و 5 سال اعتبار اخذ میشود

مهاجرت به اسپانیا ، گلدن ویزا اسپانیا ، موسسه مهاجرتی ایران اسپانیا ،

سریع ترین از هر جا

سریع ترین روش اخذ اقامت اسپانیا کمتر از 2 ماه

مهاجرت به اسپانیا ، گلدن ویزا اسپانیا ، موسسه مهاجرتی ایران اسپانیا ،

پرداخت بعد از انجام

بعد از رسیدن ویزای خود هزینه را پرداخت کنید

مهاجرت به اسپانیا ، گلدن ویزا اسپانیا ، موسسه مهاجرتی ایران اسپانیا ،

اعتبار 2 ساله

دو ماهه با خانواده اقامت بدون نیاز به تمکن مالی

چرا ویزای کار اسپانیا پر طرفدار است؟

برخی از مزایای کلیدی برنامه را در زیر کشف کنید:

  • کیفیت زندگی: اسپانیا به خاطر مناظر متنوع، باشکوه، آب و هوای آفتابی و سبک زندگی آرام خود شهرت جهانی دارد. علاوه بر این، یکی از امن ترین کشورهای جهان است. اسپانیا در ترکیب با موقعیت استراتژیک و زیرساخت های عمومی و تجاری پیشرفته، مکانی عالی برای ایجاد یک زندگی جدید در اروپا است.
  • بدون حداقل سرمایه گذاری: برخلاف گلدن ویزای اسپانیا، برای دریافت ویزای کار اسپانیا به حداقل سرمایه گذاری نیست – اگرچه انتظار می رود آدرس ثابتی در اسپانیا داشته باشید.
  • خانواده خود را بیاورید: همسر، فرزندان خردسال و حتی والدین مسن وابسته شما را می توان بر اساس قوانین الحاق خانواده به اسپانیا آورد.
  • اقامت در هر کجای اسپانیا: شما می توانید انتخاب کنید که در کجا در اسپانیا مستقر شوید. بر خلاف برنامه های اقامتی مانند برنامه های ارائه شده در کانادا، هیچ محدودیتی برای محل اقامت شما و خانواده تان وجود ندارد.
  • مجوز کار: از همان ابتدا مجوز کار دارید و دیگر نیازی نیست که برای اخذ اجازه کار صبر کنید.
  • مسیر اقامت دائم: هنگامی که اقامت قانونی خود را در اسپانیا برای مدت 5 سال حفظ کردید، واجد شرایط درخواست اقامت دائم اسپانیا خواهید بود.
  • راه رسیدن به شهروندی اسپانیا: در حالی که اخذ تابعیت در اسپانیا یک فرآیند طولانی و چالش برانگیز است، قوانین مهاجرت این کشور راهی برای شهروندی نهایی اسپانیا به شما ارائه می دهد.

سوالات متداول - اقامت تمکن مالی اسپانیا

بله. برای کار در اسپانیا نیاز به مجوز کار دارید

خیر ، این نوع اقامت بدون نیاز به مدرک زبان ممکن است.

خیر ، در این روش شما نیازی به سرمایه گذاری و اثبات تمکن مالی در اسپانیا نخواهید داشت.

مدارک اصلی که باید داشته باشید، گواهی سوء پیشینه و پاسپورت است. باقی موارد توسط ما انجام خواهد شد.

بله ، شما میتوانید در پرونده ی اقامتی خود برای همسر و فرزندان هم اقدام کنید و برای هر یک از آنها ویزای اسپانیا اخذ کنید.

با اثبات تحت تکفل بودن و افزایش مبلغ تمکن مالی میتوانید افراد سالخورده مانند پدر و مادر نیز وارد پرونده ی اقامتی خود در جریان اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا کنید.

این مدت زمان توسط موسسات دیگر در ایران به احتمال فراوان بیش از 5 ماه اما توسط ایران اسپانیا در کمتر از 2 ماه کاری اخذ میشود.

بله ، فارغ از اینکه افتتاح حساب انجام دهید یا نه ، ایران اسپانیا این کمک را به شما میکند تا در اولین سفر خود قبل از اقدام به انجام امور اصلی حساب بانکی خود را در اسپانیا افتتاح کنید.

اعتبار این نوع اقامت اخذ شده توسط موسسه ایران اسپانیا از ابتدا 2 و 5 ساله خواهد بود.

در هر زمان که نیاز به مشاوره داشته باشید میتوانید با ما تماس بگیرید